ــــــــــــ تیزهوشان ـــــــــــــ

ــــــــــــــــــ آدم ها دو نوع اند یا تیزهوشانین یا دوست دارن تیزهوشانی باشن ـــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــ تیزهوشان ـــــــــــــ

ــــــــــــــــــ آدم ها دو نوع اند یا تیزهوشانین یا دوست دارن تیزهوشانی باشن ـــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــ تیزهوشان ـــــــــــــ
آخرین نظرات
نویسندگان

امشب هوای کربلا دارد دل من

جمعه, ۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ

امــشــب هــوای کـربــلا دارد دل من
حــال و هـــوایـی آشـنــا دارد دل من
شش گوشه ات را تا نبینم بی قرارم
اصلا مـگر بـی تــو صـفــا دارد دل من؟
عمری شدم من خوشه چین فضلت امّا
تـــا روز مـرگـم هـــم وفــــا دارد دل من
شـاید مــیـان روضـــه هـا دستم بگیری
ایـنـگـونه حـاجــت از خــدا دارد دل من
با عــشـق تـو احـساس تنهایی ندارم
بـی لـطــف تــو رنــج و بــلا دارد دل من
قرآن و عترت زنده از خون حسین است
جــز هـیئـت و روضـه کــجــا دارد دل من؟
شــد نــوکــری کردن هـمـیـــشه افتخارم
ایـــن هــم ز الـطاف شــما دارد دل من
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۹
ابوالفضل ابراهیمی

هوای کربلا دارد دل من ...

کربلا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">